Saturday, August 9, 2014

Kelangsungan

Begitu cepatnya masa berputar meninggalkan kita tanpa erti belas kasihan apatah lagi untuk menunggu kita kelangsungan hidup perlu diteruskan dalam memenuhi tuntutan kehidupan sebagai seorang mukmin.

Putaran masa ini terus beredar tanpa ku sedari sudah hampir tiga bulan aku menjadi pesara tegar ada ketika ku rasa ku punyai banyak masa terluang dan ada pula ketika aku merasakan diri ini amat sibuk berbuat sesuatu tetapi satu yang aku pasti kali ini aku yang mengurus masa ku sendiri tanpa perlu masa mengatur aku.

Syukur alhamdullilah aku telah hampir berjaya mengharungi fasa pertama salepas persaraan dan akan ku gagahi untuk mengharungi fasa fasa saterusnya yang mana ku rasakan akan menjadi lebih mudah sptmana seorang rakan pesara ku muengungkap sebagai "killing times" its sound kejam tapi that is the truth.

No comments:

Post a Comment