Saturday, April 12, 2014

Memori

Terlalu banyak memori yang belum aku dapat catatkan didalam blog ku ini sama ada memori duka maupun sebaleknya segalanya itu adalah asam garam dalam kehidupan selagi kita bergelar manusia insan kerdil disisi Allah swt yang mana kita sering alpa dengan siapa diri kita dan semuanya ini adalah pinjaman semata mata pangkat darjat maupun harta yang kita miliki.

Sesungguhnya tiada apa yang aku perlu kesali kerana telah terlalu banyak ruang dan peluang telah diberikan kepada ku dalam menjalani kehidupan dan aku tidak boleh meminta lebih dari itu dan kali ini sampai lah masanya untuk aku menumpukan masa ku kepada keluargaku dan menghabiskan sisa sisa masa yang ada bersama semua yang aku sayangi dan kasehi demi kehidupan yang lebih seimbang harmoni dan sejahtera.

Biarlah kusimpan dan kulipat kemas kemas supaya nanti apa yang aku catatkan tidak sedikit pun akan menguris hati sesiapa samada yang masih hidup maupun sebaliknya dan perjalanan ini akan aku teruskan sehingga kepenghujungnya yang aku sendiri tidak tahu bila.......

No comments:

Post a Comment