Sunday, March 22, 2009

DESTINASI KU



Kita lupakan sajenak akan kisah-kisah silam perjalanan hidupku kali blog yang bakal aku tulis akan lebih menjurus kepada hobi baru ku ia itu melancung, segalanya bermula apabila aku berjaya dinobatkan sebagai pengurus terbaik espek pada tahun 1996 dan sebagai ganjarannya aku dihadiahkan melancung keLOS ANGELES USA aku amat teruja untuk kedestinasi yang memang tidak pernah aku impikan sabelum ini sekali lagi syukur alhamdullilah kepada yang MAHA ESA keatas anugerahnya itu.


Saya sekeluarga termasuk anak-anak sampai kedestinasi yang dituju selepas melalui penerbangan selama hampir tujuh belas jam adakalanya aku terfikir akal manusia juga tidak terbatas keupayaannya untuk mencipta kapal terbang. Aku menghabiskan masa selama lapan hari kedestinasi seperti Las Vegas tempat perjudian yang terbesar, San Franscisco yang terkenal dengan Golden Gate, siri tv streets of san franscisco dan penjara al catrz. Sepanjang di-LA kami juga dibawa melawat keDISNEY LAND satu tempat yang memang jadi tumpuan pelancung serata dunia.

No comments:

Post a Comment