Saturday, March 21, 2009

Kawan dan Sahabat

Ahad 22mac 8.45 pagi.


Sepanjang melalui kerjaya yang panjang dan berliku ini ramai ku temui teman dan sahabat mereka datang dan pergi dalam ertikata lain samada berpindah kesyarikat lain,bersara, berhenti atau meninggalkan kita untuk selamanya namun begitu memori indah ketika bersama akan tetap tersimpan indah didalam lipatan sanubari ku.

Ku terus jelajahi memori lamaku bagi mengenang detik-detik suka, duka dan tak kurang yang indah tetapi itu semua telah menjadi sejarah yang akan menjadi penawar ketika duka dan suka supaya aku akan lebih tabah menghadapi segala kemungkinan diabad yang penuh mencabar. Masih aku ingat lagi disaat aku mengharungi saat-saat getir sahabatku sdr Lahbudin bin Sulaiman kebetulan mempunyai nama bapa yang sama tidak keberatan untuk banyak menghabiskan masa bersamaku dan aku tinggal bersamanya aku pasti aku tidak akan mampu membalas segala kebaikkannya hanya aku serahkan kepada yang Maha Esa dan akan ku kenang hingga keakhir hayat ku. Saat-saat itu terlalu pantas berlalu dan beliau akan mula bersara waajib mulai bulan jun 2009 dan yang pasti aku akan kehilangan seorang sahabat.

No comments:

Post a Comment