Friday, May 1, 2009

LANGKAWI 09.



Aku amat bertuah kerana terrpilih mewakili RISDA dalam sukan MAKSAK yang di adakan di pulau langkawi dari 28hb april hingga 4hb may sesungguhnya aku pernah menjejakkan kaki ku dilangkawi sekitar tahun 1985 yang lampau dan pada ketika itu pulau itu belum lagi diistiharkan sebagai pulau bebas cukai kini aku datang kembali, banyak perubahan telah berlaku terutamanya dari segi pembangunan begitu juga dengan hotel-hotel besar yang gah berdiri mengamit kedatangan pelancung.

Malangnya dari pengamatan aku Langkawi kelihatan amat lesu kedatangan pelancung luar amat terhad sekali aku rasakan Langkawi memerlukan satu nafas dan indentiti baru agar ianya mampu menarik sesiapa juga untuk bertandang kesana.

Pertandingan golf yang aku sertai diadakan diGunung Raya Golf Resort course yang agak cantik dan diuruskan dengan baik. Beberapa hari aku disana mengembalikan banyak memori lama .

No comments:

Post a Comment